Moje książki

Google Analytics dla marketingowców„Google Analytics dla marketingowców”, to książka-lodołamacz, dzięki której w łatwy i przyjemny sposób rozpoczniesz przygodę z analityką internetową, poznasz wszystkie najważniejsze wskaźniki i raporty oraz nauczysz się właściwie odczytywać historie użytkowników strony, które kryją się gdzieś pomiędzy tabelkami.

100 % praktyki, instrukcje krok po kroku, zero „lania wody”

ISBN: 978-83-246-8100-6
Liczba stron: 176
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: listopad 2013


Google Analytics dla marketingowców wydanie IIDrugie wydanie książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo oremarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.

ISBN: 978-83-283-0962-3
Liczba stron: 192
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: maj 2015


„Google Analytics w biznesie”>Google Analytics w biznesie„Google Analytics w biznesie”, to z kolei książka-drabina, która pomoże Ci wspiąć się na wyższy poziom analiz i wykorzystać Google Analytics do rozwoju Twojej strony i biznesu. Nauczysz się w 120% czerpać ze wszystkich najnowszych funkcji i prowadzić zaawansowane analizy w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0  Z książki dowiesz się m.in.: jak dzięki Universal Analytics mierzyć aktywność użytkowników pomiędzy kanałami i urządzeniami, jak Google Tag Manager może zrewolucjonizować Twój e-marketing i jak rozwinąć biznes, wykorzystując zaawansowane funkcje Google Analytics.

ISBN: 978-83-246-9500-3
Liczba stron: 224
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: luty 2015