Newslettery trzymają się mocno!

E-mail to nadal najchętniej wybierana forma kontaktu z firmą – donoszą badania opublikowane przez GetResponse. Newslettery preferuje niemal dwukrotnie więcej osób, niż telefon.

  1. Postaw na interesujące treści – ponad 31% respondentów zapisało się na newsletter, aby być na bieżąco z nowościami usługowymi/produktowymi firmy. Tylko 9,1% jako powód podaje udział w konkursie.
  2. Od czasu do czasu zaoferuj atrakcyjny rabat – ponad 23% oczekuje, że zostanie wyróżnione atrakcyjną obniżką, a 90% bierze udział w promocjach otrzymywanych mailowo,
  3. Bądź rozpoznawalny – znajoma nazwa firmy zauważalnie pomaga podnieść open rate,
  4. Nie przesadzaj – blisko 21% rezygnuje ze subskrypcji ze względu na zbyt częste otrzymywanie maili,
  5. Myśl o odbiorcy – niemal 55% użytkowników e-maili uważa, że nadawcy nie kierują się ich preferencjami przy tworzeniu zawartości i ofert.

A oto cała infografika z wynikami badań:
(Kliknij obrazek, aby go powiększyć)

getresponse_badania

Previous Jak mierzyć efektywność w social media?
Next Jak naprawdę mierzyć skuteczność e-mail marketingu?

About author

Martyna Zastrożna
Martyna Zastrożna 15 posts

E-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Autorka książek „Google Analytics dla marketingowców” i „Google Analytics w biznesie”, a także artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo specjalistka ds. marketingu internetowego i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie :)).

You might also like

Analityka 0 Comments

Jak naprawdę mierzyć skuteczność e-mail marketingu?

Na szczycie listy wydatków na kampanie online SEM zażarcie walczy  display’em. Social media szturmem zdobywają ekrany naszych komputerów i smartfonów, a nakłady na reklamę mobile rosną w tempie ponad 300%

0 komentarzy

Brak komentarzy

Skomentuj jako pierwszy! Skomentuj