O mnie

Cześć! Jestem Martyna 🙂

NazyMartyna Zastrożnawam się Martyna Zastrożna i jestem e-ntuzjastką marketingu internetowego i web usability.
Zawodowo zajmuję się SEO w największym polskim serwisie e-commerce. Z nieskrywaną fascynacją przyglądam się też tabelkom i wykresom w Google Analytics, o którym popełniłam aż dwie książki: „Google Analytics dla marketingowców” i „Google Analytics w biznesie. Przewodnik dla zaawansowanych”. Chętnie dzielę się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń.
W branży jestem trochę rodzynkiem – dziewczyną w męskim świecie algorytmów, humanistką wśród cyferek. Jak tam trafiłam?

Jak to się zaczęło?

Swoją przygodę z branżą zaczęłam jeszcze na studiach (politologia!), zafascynowana tym, jak Barack Obama dzięki Internetowi wygrał wyścig o fotel prezydenta światowego mocarstwa. To wtedy zgłosiłam się na staż do jednej z agencji e-PR. Następna była praca w agencji pozycjonerskiej i skok na głęboką wodę: SEO, PPC, analityka, web usability, a nawet e-mail marketing – w ciągu kilku miesięcy musiałam nauczyć się wszystkiego od podstaw i… połknęłam bakcyla

Moje pisanie i szkolenia

Jestem wielką miłośniczką uwspólniania wiedzy, więc – oprócz pisania bloga i książek – zdarza mi się przygotować gościnne publikacje dla branżowej prasy i serwisów. Do tej pory miałam przyjemność współpracować z redakcjami:

W wolnych chwilach zdarza mi się prowadzić szkolenia z zakresu SEO i analityki (zobacz videoszkolenie dla Infolia). Miałam też przyjemność wystąpić m.in. na spotkaniu BLOGtej #7 oraz  na VII Konferencji Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.

Prywatnie

Prywatnie jestem miłośniczką mocnego grania i dobrej herbaty (i odwrotnie!)  Od dawna jestem też szaleńczo zakochana we wszystkim, co fińskie, a od niedawna – także islandzkie.

Zostańmy w kontakcie

Znajdziesz mnie na TwitterzeGoogle PlusLinkedIn i GoldenLine. Zapraszam też do kontaktu przez formularz – odpowiem w ciągu maks. 24 h.