Audyt strony internetowej – gotowa checklista!

Przygotowujesz się do wielkich porządków na swojej stronie? Chcesz sprawdzić, w jakich kwestiach „rządzisz”, a co musisz poprawić, żeby przeskoczyć konkurentów? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy gotową mega-checklistę! Dzięki niej szybko ocenisz swoją stronę pod każdym kątem.

Przygotowujesz się do wielkich porządków na swojej stronie? Chcesz sprawdzić, w jakich kwestiach „rządzisz”, a co musisz poprawić, żeby przeskoczyć konkurentów? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy gotową mega-checklistę! Dzięki niej szybko ocenisz swoją stronę pod każdym kątem.

Checklista ma formę pliku Excel, ale nie bój się – poradzi z nim sobie absolutnie każdy :).

Poprzedni Jak wycisnąć 110% z Google Analytics? (infografika)
Kolejny Analiza ruchu mobilnego na sterydach

O autorce

Martyna Zastrożna
Martyna Zastrożna 16 posts

E-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Autorka książek „Google Analytics dla marketingowców” i „Google Analytics w biznesie”, a także artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo specjalistka ds. marketingu internetowego i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie :)).

Zobacz inne wpisy

Analityka

AdWords kontra Analytics

Połączyłeś swoje konto Google AdWords z Analyticsem i… nic się nie zgadza? Skąd te różnice? I najważniejsze: komu zaufać?

usability

Skuteczne call-to-action

Gdybyśmy zapytali e-marketingowców o jeden najważniejszy element każdej strony internetowej, zapewne wielu z nich bez wahania odpowiedziałoby: call-to-action (ang. wezwanie do działania). To właśnie CTA często decyduje o tym, czy

Analityka

Jak mierzyć efektywność w social media?

W ubiegłym roku, gdy media społecznościowe zaczęły „dorastać” rozgorzała gorąca dyskusja: jak zmierzyć, czy to się w ogóle opłaca? Jim Stern w książce „Social media metrics” wyróżnił aż takich 100