Audyt strony internetowej – gotowa checklista!

Przygotowujesz się do wielkich porządków na swojej stronie? Chcesz sprawdzić, w jakich kwestiach „rządzisz”, a co musisz poprawić, żeby przeskoczyć konkurentów? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy gotową mega-checklistę! Dzięki niej szybko ocenisz swoją stronę pod każdym kątem.

Przygotowujesz się do wielkich porządków na swojej stronie? Chcesz sprawdzić, w jakich kwestiach „rządzisz”, a co musisz poprawić, żeby przeskoczyć konkurentów? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy gotową mega-checklistę! Dzięki niej szybko ocenisz swoją stronę pod każdym kątem.

Checklista ma formę pliku Excel, ale nie bój się – poradzi z nim sobie absolutnie każdy :).

Poprzedni Jak wycisnąć 110% z Google Analytics? (infografika)
Kolejny Analiza ruchu mobilnego na sterydach

O autorce

Martyna Zastrożna
Martyna Zastrożna 16 posts

E-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Autorka książek „Google Analytics dla marketingowców” i „Google Analytics w biznesie”, a także artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo specjalistka ds. marketingu internetowego i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie :)).

Zobacz inne wpisy

Analityka

Jak stworzyć swój plan analityczny?

Błędne wdrożenia, brak ważnych danych, nieczytelne i nieużyteczne raporty. To wszystko sprawia, że wielu właścicieli stron nie potrafi czerpać korzyści z analityki internetowej. Niemal codziennie ktoś odkrywa, że za wczasu

Analityka

Analiza ruchu mobilnego na sterydach

Legendarny „rok mobile’a” już dawno mamy za sobą. Doskonale wiemy, że jeśli chcemy odnieść sukces w sieci, to właśnie ten segment ruchu powinien znaleźć się na naszym celowniku. Niezmiennie przypominają nam o

Analityka

Eksperymenty w Google Analytics: krok po kroku

„Optymalizacja” – to z pewnością jedno z najczęściej powtarzanych przez marketingowców słów. Wciąż optymalizujemy swoje strategie marketingowe, kampanie on-line, budżety… Ale czy z takim zapałem optymalizujemy swoje strony internetowe?