Jak wycisnąć 110% z Google Analytics? (infografika)

Zastanawiasz się, jak wykorzystać wszystkie możliwości Google Analytics? Chcesz łatwo podejmować mądre decyzje biznesowe? Poświęć chwilę na odpowiednią konfigurację statystyk, a zamienisz swojego Analyticsa w prawdziwą skarbnicę wiedzy.

Kilka wskazówek znajdziesz na naszej infografice. Więcej szukaj w pierwszej polskiej książce o efektywnym wykorzystaniu Google Analytics: http://bit.ly/1c9j8Az

google-analytics

Poprzedni 100% not provided – co dalej?
Kolejny Audyt strony internetowej – gotowa checklista!

O autorce

Martyna Zastrożna
Martyna Zastrożna 16 posts

E-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Autorka książek „Google Analytics dla marketingowców” i „Google Analytics w biznesie”, a także artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo specjalistka ds. marketingu internetowego i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie :)).

Zobacz inne wpisy

Analityka

Google Analytics: 9 przydatnych wtyczek

Chcesz ułatwić sobie codzienną pracę z Google Analytics? Jest naprawdę sporo wtyczek, które mogą Ci w tym pomóc. Oto 9 moich ulubionych – może i Tobie się spodobają 🙂 1.

E-mail marketing

Jak naprawdę mierzyć skuteczność e-mail marketingu?

Na szczycie listy wydatków na kampanie online SEM zażarcie walczy  display’em. Social media szturmem zdobywają ekrany naszych komputerów i smartfonów, a nakłady na reklamę mobile rosną w tempie ponad 300%

Analityka

Jak mierzyć efektywność w social media?

W ubiegłym roku, gdy media społecznościowe zaczęły „dorastać” rozgorzała gorąca dyskusja: jak zmierzyć, czy to się w ogóle opłaca? Jim Stern w książce „Social media metrics” wyróżnił aż takich 100