Analityka i konwersja – skąd czerpać wiedzę?

Z księgarni

Po polsku

  • Croll A., Yoskovitz B., Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych, Helion, Gliwice 2014.
  • Eisenberg B., Quarto-vonTivadar J., Crosby B., David L.T., Google Website Optimizer. Przewodnik, Helion, Gliwice 2010.
  • Kaushik A., Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową, Helion, Gliwice 2009.
  • Kaushik A., Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych, Helion, Gliwice 2010.
  • Zastrożna M., Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II, Helion, Gliwice 2015.
  • Zastrożna M., Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych, Helion, Gliwice 2015.

Po angielsku

  • Burby J., Atchison S., Actionable Web Analytics, Sybex/Wiley Publishing, 2007.
  • Clifton B., Advanced Web Metrics with Google Analytics, Sybex/Wiley Publishing, 2010.
  • Clifton B., Successful Analytics. Gain business insights by managing Google Analytics, Advanced Web Metrics Ltd, 2015.
  • Cutroni J., Google Analytics. Understanding Visitor Behavior, O’Reilly, 2010.
  • Ledford J., Teixeira J., Tyler M.E., Google Analytics, Wiley Publishing, 2010.
  • Peterson E., Web Analytics Demystified. A Marketer’s Guide to Understanding How Your Web Site Affects Your Business, Celilo Group Media & CafePress, 2004.
  • Tonkin S., Whitmore C., Cutroni J., Performance Marketing with Google Analytics. Strategies and Techniques for Maximizing Online ROI, Wiley Publishing, 2010.
  • Waisberg D., Google Analytics Integrations, Wiley Publishing, 2015.

Z Internetu

Po polsku

Po angielsku